Bench ambient

Jeżeli pada słowo „outdoor” to najczęściej pomyślimy od razu o billboardach. Są powszechnie wykorzystywaną formą reklamy „na zewnątrz” i zarazem dość opatrzoną. O wiele większy potencjał wirusowy posiadają wszelkiego rodzaju ambienty. Chciałbym w tym wpisie poświecić uwagę ambientom – ławkom. W czym tkwią ich zalety? Przede wszystkim – dobre skojarzenie. Ławka kojarzy się nam z odpoczynkiem, drugą osobą, rozmową. Po drugie – wirusowość. Chętnie zrobimy sobie zdjęcie siedząc na ciekawej ławce. Wrzucimy je na Facebooka. Polajkują, skomentują i udostępnioną to nasi znajomi. Ktoś inny będzie chciał mieć również na niej zdjęcie…i tak dalej. Po trzecie – innowacyjność. Zawsze będzie to coś innego niż zwykły billboard czy citylight. A co za tym idzie, marka będzie lepiej postrzegana. Po czwarte – zastosowanie innowacyjnego ambientu może zwiększyć skuteczność prowadzonej kampanii.

0 972
AweoA