Jeżeli interesuje Cię wycena naszych usług, zapraszamy do kontaktu za pomocą formularza lub maila. Indywidualną, nieodpłatną ofertę wykonamy dla Ciebie w 48 godzin.

Darmowa wycena

Skorzystaj z formularza, aby otrzymać ofertę!

Imię i nazwisko

Adres email

Strona www

Numer telefonu

Tytuł wiadomości

Przepisz kod: captcha

Od czego zależy wycena?

Cena pozycjonowania

Wycenę pozycjonowania przygotowujemy na podstawie audytu konkurencyjności wybranych wyrażeń, to znaczy ilości firm, które pozycjonują się na dane wyrażenia kluczowe oraz częstotliwości wyszukań słów kluczowych podanej w narzędziach Google. Im więcej firm się pozycjonuje na dane wyrażenie, tym większe środki trzeba przeznaczyć na pozycjonowanie.
Rozliczamy się za efekt!

Cena strony/sklepu internetowego

Czas wykonania serwisu zależy od jego rozległości oraz zastosowanych rozwiązań dedykowanych. Cena wzrasta proporcjonalnie do ilości zamówionych usług. Do wyceny będą się „liczyły” takie parametry jak: ilość zakładek, wybrane dodatki (np „aktualności” „newsletter”, formularze zamówień itp.), czy usługi zamówione w trakcie tworzenia strony na jej potrzeby (np. zaprojektowanie logo, sesja zdjęciowa czy obróbka materiałów graficznych).

Cena marketingu szeptanego

Marketing szeptany proponujemy w 4 pakietach cenowych.

Cena reklamy Adwords (linki sponsorowane)

Wycena zależy od stawek, które przedstawi nam program firmy Google. Do proponowanej ceny kampanii, którą przelewamy do Google doliczamy prowizję w wysokości 30% wartości umowy za obsługę kampanii. Cena kampanii Adwords będzie się różniła w zależności od kliknięć, którą chcą Państwo osiągnąć w skali miesiąca. Istnieje też możliwość ustalenia maksymalnego budżetu miesięcznego i obserwowania, ile kliknięć z takiego budżetu można osiągnąć (tę ilość można prognozować).