Dlaczego polecamy naszym klientom pakiety reklamowe?

Wielu z Państwa pozycjonuje swoje serwisy od lat dlatego prawdopodobnie wielu z Państwa miało do czynienia z okresowymi spadkami w wynikach wyszukiwania. Strony dotykały: filtry od Google, zmiana algorytmu, w związku z którą następowało przetasowanie wyników, problemy z hostingiem, w efekcie których strona znikała na kilka dni z wyszukiwarki. Wówczas tracili Państwo czasowo ruch na stronie, a co za tym idzie – tracili Państwo potencjalnych klientów.

Czynników, które bierze pod uwagę wyszukiwarka Google jeżeli chodzi o ustalenie rankingu stron jest około 200. Dlatego nawet jeżeli dziś mamy dobrą pozycję w wyszukiwarce, która zapewnia nam Klientów, nie znaczy to, że pozycja utrzyma się także jutro. Z tego powodu powinniśmy działać wielotorowo jeżeli chodzi o promocję naszego serwisu. Doświadczeni ubiegłymi latami, kiedy to w 2012 i 2013 roku regularnie następowały zmiany algorytmu, postanowiliśmy dopasować naszą ofertę do zmian w Świecie Internetu i zabezpieczyć Państwa przed nagłą stratą klientów.

Wizerunek naszej firmy i jej promocja nie może być uzależniona od jednego tylko czynnika: wyników w Google. Działając wielotorowo to my decydujemy, czy i kiedy będziemy widoczni w internecie. Reklama w sieci ma różne oblicza.

Marketing szeptany

Pamiętajmy o tym, że 80% internautów wierzy w opinie, które znajdzie w internecie. Marketing szeptany to monitoring i kreowanie odbioru Twojej marki na forach i blogach.

Adwords

To Ty decydujesz, na której pozycji wyświetlisz się w polu reklamowym na samej górze i po prawej stroni ewyszukiwarki

Facebook, Twitter, Google +

Te trzy platformy to jedne najczęściej odwiedzanych serwisów na świecie – internauci logują się do nich kilka razy w tygodniu, i Ty powinieneś tam być!

0 846
AweoA