Komu potrzebny jest audyt?

Jeżeli wyniki, które wypracowuje Twoja strona WWW pozostawiają wiele do życzenia, a Ty sam zastanawiasz się co jest powodem, dla którego Twój serwis nie może osiągnąć czołowych pozycji w wyszukiwarce Google, to znak, że przyszedł czas na wykonanie audytu strony internetowej.

Oferta skierowana jest głównie do właścicieli sklepów i serwisów internetowych (zarówno tych niewielkich jak rozbudowanych). Wdrożenie rekomendacji, które nasi specjaliści przedstawią w profesjonalnie przygotowanym raporcie sprawi, że Twój serwis internetowy będzie znacznie bardziej przyjazny dla wyszukiwarki i użytkowników, a Twoja strona stanie się lepiej widoczna w internecie dla dużo większej liczby wyrażeń.

Jakie działania zamierzamy podjąć?

W ramach audytu sprawdzimy czy budowa serwisu www jest zgodna z aktualnymi wytycznymi Google, dzięki którym Twoja strona internetowa będzie przyjaźnie odbierana przez wyszukiwarkę. Dodatkowo, sporządzimy listę zalecanych zmian, których wdrożenie zaplusuje pozytywnym odbiorem Twojej strony nie tylko przez Google, ale również przez odbiorców.

Analiza jaką przedstawimy w raporcie będzie obejmowała:

1) Informacje związane contentem (treścią strony)

  • monitoring unikalności treści, powielania treści przez stronę zarówno z serwisów zewnętrznych jak wewnątrz serwisu oraz zalecane zmiany
  • monitoring ilości treści serwisu w porównaniu z konkurencją oraz zalecane zmiany
  • monitoring ilości treści serwisu w porównaniu z konkurencją oraz zalecane zmiany

2) Informacje strukturalne

  • zalecane zmiany programistyczne w całym serwisie i na poszczególnych podstronach (w zakresie: zastosowanych przekierowań, sposobu wyświetlania informacji, blokady indeksacji i linków kanonicznych)
  • zalecane zmiany w zakresie zgodności ze standardami W3C i standardami przeglądarek – otrzymają Państwo listę potencjalnych błędów w zastosowaniu znaczników takich jak: p, h1, h2, h3, metatagi, czy schema.org lub sugestię ich wdrożenia.
  • zalecane zmiany w zakresie struktury linkowania wewnętrznego i budowy URLi
  • raport parametrów strony według Google Webmaster Tools i MajesticSeo.com
  • audyt pliku robots.txt, mapy witryny oraz .htaccess
  • audyt poprawności wyświetlania strony w urządzeniach mobilnych oraz najpopularniejszych przeglądarkach (Mozilla, Chrome, Opera, Safari, Explorer)

3) Informacje związane z podjętymi działaniani SEO (pozycjonowanie)

  • audyt podjętych działań optymalizacyjnych i ocena ich komplementarności
  • audyt linkowania zewnętrznego – sprawdzenie dotychczasowych działań związanych z budową linków przychodzących
  • wskazówki dotyczące pozyskiwania linków zewnętrznych
  • rekomendację strategii SEO

Darmowa wycena

Skorzystaj z formularza, aby otrzymać ofertę!

Imię i nazwisko

Adres email

Strona www

Numer telefonu

Tytuł wiadomości

Przepisz kod: captcha

Pozycjonowanie stron

Każdego dnia średnio 17 286 000 Polaków wchodzi na stronę Google. Dzięki pozycjonowaniu dasz się znaleźć użytkownikom, którzy szukają Twoich usług i produktów.

Reklama w Internecie

Zintegrowane działania to pewność, że będziesz obecny we wszystkich kanałach, w których szukają Cię potencjalni klienci. Korzystając z wielu usług w jednym pakiecie otrzymasz korzystną cenę.

Google Adwords

Około 18 mln osób korzysta w Polsce z internetu! Adwords pozwala dotrzeć do użytkowników wielu popularnych serwisów obecnych w programie partnerskim Google oraz na sam szczyt wyników wyszukiwania.

Marketing szeptany

75% internautów czyta komentarze dotyczące firm, z którymi planują nawiązać współpracę. Ta usługa pozwoli Ci monitorować wizerunek w serwisach zewnętrznych i na bieżąco reagować na potencjalne problemy.